MiUPV

L'aplicació renova les seues funcionalitats per a tota la comunitat universitària

L'Àrea de Sistemes d'Informació i Comunicacions (ASIC) de la Universitat Politècnica de València (UPV) ha treballat en els últims mesos en la millora de la ja existent aplicació MiUPV, que ha implementat les seues funcionalitats per a tota la comunitat universitària.

L'aplicació, que pot descarregar-se per a dispositius Android i IOs, fusiona a partir d'ara els serveis que oferien les desaparegudes GEA, Esports o Directori i suma la secció Delegació d'Alumnes, que permetrà rebre avisos de les delegacions, consultar normatives i accedir a la plataforma Mistral.

Carnet UPV

Però sens dubte, la gran novetat d'aquesta nova aplicació és l'activació del carnet UPV en format digital, un nou sistema que brindarà una major comoditat i agilitat en l'accés a les instal·lacions i serveis de la nostra institució.

L'objectiu dels nous processos d'acreditació és desembocar en l'ús del mòbil com a element bàsic d'identificació, a més d'una considerable disminució de costos.

De moment, aquest sistema conviurà amb la targeta de plàstic, l'actual TUI. Encara que la finalitat és la desaparició final de tot suport físic, es continua estudiant una solució per a aquells serveis en els quals, ara com ara, és necessari l'ús d'una acreditació en suport físic.

Pots consultar tota la informació sobre el carnet UPV en: https://www.upv.es/carnetupv.

Accés als aparcaments

Una altra de les funcionalitats que implementa aquesta renovada aplicació és l'accés als pàrquings a través de la lectura de matrícules. Amb aquesta finalitat, cal donar d'alta la matrícula del vehicle d'una manera molt senzilla: una vegada dins de l'aplicació, es desplega el menú de l'esquerra. Des de la part inferior s'accedeix a “Ajustaments”, i dins d'aquesta funció, a la pestanya “Matrícules”, on es poden registrar fins a dues matrícules per persona.

(01/07/2023)