Motxilla solidāria

Campanya de recollida de material escolar

Ara que ha finalitzat el curs acadèmic, recicla els materials escolars que ja no necessites. Estotjos, llibretes, motxilles, llapis, llibres de lectura… I suma't a la campanya “Motxilla solidària”.

Amb aquesta iniciativa, la Universitat Politècnica de València (UPV) fa una crida a la generositat i la participació de tota la comunitat universitària -estudiants i personal- per a ajudar a les famílies en situació de desavantatge social, amb menors d'edat. Famílies que estan travessant serioses dificultats econòmiques i no poden fer front a la despesa que suposarà l'inici del nou curs escolar.

Ajuda'ns a garantir una educació inclusiva, equitativa i de qualitat, promovent oportunitats d'aprenentatge per a tots.

Al Campus de Gandia de la UPV s'ha habilitat un punt de recollida del material destinat a la campanya “Motxilla solidària”: hall d'Informació (planta baixa, edifici A), del 10 al 12 de juliol, en horari de 9 a 20 hores.

(07/07/2023)