Escola d’Estiu

Una iniciativa que integra activitats lúdiques i educatives, perquè els menors puguen divertir-se i aprendre

Finalitza el mes de juny amb la inauguració de la vint-i-dosena edició de l’Escola d’Estiu al Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV). Aquest programa d'activitats, dirigit a menors amb edats compreses entre els 3 i 14 anys, es desenvoluparà al llarg del mes de juliol al campus universitari.

Com ha indicat Joan Josep Sala, secretari de l’Escola d’Estiu EPSG, “es va posar en marxa en 2001 i només en l'estiu de 2019, per la COVID, va deixar de celebrar-se. Així que, enguany tindrem l'edició número 22 de l’Escola d’Estiu al Campus de Gandia”.

Un nou estiu lúdic i educatiu al campus universitari

Durant els pròxims dies, 30 joves gaudiran d'un nou estiu lúdic i educatiu al Campus de Gandia. El programa de la 22a edició de l’Escola d’Estiu inclou diverses activitats a l'aire lliure: jocs tradicionals, esports, eixides a la platja o piscina. També, tallers a les aules, d'informàtica, de cuina, balls i treballs manuals. Així com excursions, anar de campament o la visita a una granja escola.

A més, i com a novetat, “es repetirà el taller de ràdio que es va celebrar el passat estiu, però ampliant l'activitat a la televisió”, utilitzant l'equipament i instal·lacions audiovisuals disponibles en el centre universitari.

Aprendre d'una forma divertida a l'estiu

La possibilitat d'aprendre, però sobretot de gaudir amb les diferents activitats despertant la creativitat i imaginació, fa que molts dels participants repetisquen estiu rere estiu. “La majoria de les xiquetes i els xiquets que passen per l’Escola d’Estiu repeteixen, i això és senyal que els agrada”.

Les activitats de l’Escola d’Estiu del Campus de Gandia es desenvoluparan de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores, fins al 28 de juliol.

(30/06/2023)