Comunica2

XII Congrés Internacional de Comunicació i Tecnologia, del 22 al 24 de novembre

El poder d'una bona història, generar comunitat amb els pòdcasts, intel·ligència artificial i posicionament de marca, l'art dels butlletins d'informació… són alguns dels temes que abordarà la nova edició del Comunica2.

Amb aquesta finalitat, el XII Congrés Internacional de Comunicació i Tecnologia -que celebrarà el Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) del 22 al 24 de novembre de 2023- tornarà a reunir experts en comunicació, màrqueting i contingut transmèdia.

La cita dirigida tant a estudiants com a professionals i investigadors comptarà amb ponències, taules redones, comunicacions i tallers formatius.

Consulteu el programa de la nova edició del Comunica2, XII Congrés Internacional de Comunicació i Tecnologia, en aquest enllaç.

(01/11/2023)