Del 18 de setembre al 30 de novembre

Perfeccionament de cambreres de pisos en allotjaments turístics

Amb la finalitat de formar per a ser més competitius i a petició de Turisme Comunitat Valenciana (com a organisme responsable de les polítiques públiques en turisme en la Generalitat Valenciana), sorgeix el curs de formació sobre Perfeccionament de cambreres de pisos en allotjaments turístics.

Dirigit des del Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV), el curs incorpora el coneixement generat en els estudis universitaris en la formació específica en turisme. El curs, de 200 hores de duració, s'impartirà del 18 de setembre al 30 de novembre, de 16.00 a 21.00 hores.

Comunicació i atenció al client, gestió i control de l'allotjament en pisos, noves tendències en la producció d'allotjaments turístics, neteja, desinfecció d'habitacions i zones comunes, tractament de sostenibilitat ambiental en el procés de gestió de residus… són alguns dels continguts del programa formatiu.

Per a més informació i inscripció en el curs Perfeccionament de cambreres de pisos en allotjaments turístics, consulta aquest enllaç.

(17/07/2023)