PIAE+

Homenatge a totes les persones responsables dels centres, com també dels màsters involucrats en el programa

La Universitat Politècnica de València (UPV) ha celebrat per segon any l'Acte de Reconeixement als Equips PIAE+, en el qual s'ha agraït la labor de totes les persones responsables dels centres i els màsters que estan involucrats en el programa.

L'objectiu del PIAE+ és posar l'alumnat en el centre per a acompanyar-lo al llarg de tots els estudis universitaris.

Durant aquest curs s'han fet, per primera vegada, jornades d'acolliment en grau, màster i doctorat en les quals s'ha involucrat a tots els serveis de la UPV. També s'ha reduït la burocràcia perquè el professorat i l'alumnat tutor es puga centrar en la labor d'acompanyament a l'estudiantat. I s'ha fet un seguiment individualitzat de l'alumnat amb baix rendiment, buscant les causes amb el suport del SAPE (Servei d'Atenció Psicològica a l'Estudiant).

Cal recordar que el Pla integral d'acompanyament a l'estudiant (PIAE+) ha sigut premiat enguany com el millor programa en l’àmbit nacional d'acompanyament i orientació a l'estudiant universitari pels serveis d'informació i orientació de les universitats.

(20/06/2023)