T'examines de les PAU?

Coneix la campanya desenvolupada per estudiants del Grau en Comunicació Audiovisual

Ruth Galarza Requena, Luz Gómez López, Lydia Morant Arnau, Nuria Munuera Ruipérez, Vanessa Ortiz Soriano, Silvia Sánchez Haba i Ana Sanchis Gómez són alumnes de quart curs del Grau en Comunicació Audiovisual que s'imparteix al Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV).

Elles han desenvolupat la campanya “Tot esforç té recompensa”, amb la qual la UPV vol infondre ànims i desitjar sort a tot l’alumnat que els dies 6, 7 i 8 de juny s'enfronta a les Proves d'Accés a la Universitat (PAU) a la Comunitat Valenciana.

PAU 2023

En total, en aquest curs, un poc més de 20.000 estudiants de batxillerat i cicles formatius es presentaran a les PAU, tant en la fase obligatòria, com ara en la voluntària. Només a la UPV, s'habiliten 12 tribunals (vuit a Vera, dos a Gandia, un a Xàtiva i un a Alzira), als quals concorreran aproximadament 5.600 alumnes, que tindran el suport de 350 docents.

Referent a això, i per a la tranquil·litat de totes les persones implicades –adolescents i famílies–, és important recordar la taxa d'èxit en aquesta prova: el 97,79% de l'alumnat que es presenta a la Comunitat Valenciana aprova a la primera.

Campanya coordinada per la professora Nadia Alonso

La campanya es pot veure en els mitjans socials de la UPV (Twitter, Facebook, Instagram i Telegram).

El treball ha sigut coordinat per Nadia Alonso, professora del Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art, com a part de l'assignatura Realització de Vídeos Corporatius.

(01/06/2023)