UPV x tu = infinit

L'Oficina de Mecenatge treballa perquè les aportacions de la comunitat de mecenes tinguen un impacte multiplicador

L'Oficina de Mecenatge impulsa iniciatives alineades amb els objectius de la universitat, la sostenibilitat del campus, el foment de la investigació, l'atracció i la retenció de talent.

Si formes part de la Universitat Politècnica de València i tens un projecte alineat amb els objectius de la universitat, pots presentar-lo a l'Oficina de Mecenatge, a través de Polisol·licita.

La Comissió Paritària de Mecenatge avaluarà la proposta i, en cas d'aprovar-se, l'Oficina de Mecenatge projectarà un pla d'acció, ja siga a través d'un projecte de micromecenatge, el suport de mecenes…

UPV x tu = Infinit

Vols convertir-te en mecenes de la UPV? Impulsaràs l'educació, la ciència, la innovació, la cultura i l'emprenedoria.

Estrenyeràs llaços amb la comunitat universitària i, en cas de ser empresa, demostraràs la teua Responsabilitat Social Corporativa.

A més, les donacions realitzades a través de l'Oficina de Mecenatge desgraven en funció de la Llei 49/2002, de 23 de desembre, de règim fiscal de les entitats sense fins lucratius i dels incentius fiscals del mecenatge.

Qualsevol aportació pot ser determinant perquè un projecte es faça realitat. La UPV treballa perquè la seua comunitat de mecenes tinga un gran impacte en la multiplicació de les capacitats de la universitat.

Entre d'altres projectes, l'Oficina de Mecenatge col·labora amb Alumni UPV en les Beques Alumni UPV Non Stop

(01/06/2023)