Clausura del curs sčnior

Dimecres, 31 de maig, a les 12.00 hores, a l'Aula Magna

El programa Universitat Sènior Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) tanca el curs 2022-2023 amb un acte acadèmic que tindrà lloc el dimecres, 31 de maig.

Com en edicions anteriors, aquest programa ha comptat amb una àmplia i variada oferta formativa dirigida a majors de 55 anys. Cursos de caràcter divulgatiu i cultural, que pretenen acostar la Universitat a les persones que mantenen l'entusiasme per continuar aprenent.

Durant la cerimònia de clausura s'entregaran els diplomes a l'alumnat del programa Universitat Sènior del Campus de Gandia. I l'Aula de Teatre posarà la cirereta a aquest acte.

Recorda, clausura del curs sènior, dimecres, 31 de maig, a les 12.00 hores, a l'Aula Magna del Campus de Gandia.

(29/05/2023)