Talent Show EPSG

Prepara les teues millors gales i mostra el teu talent artístic

La Delegació d'Alumnes de l'Escola Politècnica Superior de Gandia (DAEPSG) presenta Talent Show EPSG: un esdeveniment dirigit a la comunitat universitària l'objectiu del qual és fer valdre el talent artístic dels seus estudiants.

Com han indicat des de la delegació, amb aquesta activitat “volem promocionar els talents dels nostres estudiants, així com gaudir d'una vetlada cultural diferent, divertida i plena de sorpreses”. També, de premis. Perquè les millors actuacions de la vesprada comptaran amb un obsequi; “un l'atorgarà el jurat del concurs i un altre el públic de la gala”.

És la primera vegada que la DAEPSG organitza un espectacle d'aquestes característiques, però espera que aquest es convertisca en “l'oportunitat perfecta perquè l'estudiant del campus mostre el seu talent davant el públic”.

Les persones interessades a participar en el Talent Show DAEPSG s’han d'inscriure a través del següent enllaç, indicant en el formulari quin serà el talent a desenvolupar i en què consistirà l'actuació.

Talent Show DAEPSG, dimecres, 24 de maig, de 17.00 a 20.00 hores, a l'Aula Magna del Campus de Gandia.

(19/05/2023)