Festival de les cultures

Música, danses, degustació de dolços… una trobada per a promoure la internacionalització cultural

El Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) acollirà aquest dijous, 11 de maig, una nova edició del Festival de les Cultures.

Com ha apuntat la directora de l'Oficina Internacional del campus, Michaela Muszynski, “després de dos anys difícils, el campus torna a celebrar el seu Festival de les Cultures”. L'objectiu d'aquest esdeveniment és “promoure la internacionalització i compartir els costums i tradicions de les diferents cultures representades al campus”.

En aquesta ocasió, s'han programat diferents activitats, impartides per les i els estudiants, que posaran de manifest la diversitat de cultures entre la comunitat universitària.

Tallers de dansa, de cal·ligrafia xinesa, d'ornaments florals, elaboració de fanalets xinesos… A més, hi haurà música i degustació de dolços típics. Així mateix, “està prevista la participació de la Big band del campus i una lectura ininterrompuda en diferents llegües (japonés, turc, xinés, ucraïnés, espanyol, valencià, anglés i francés) d'un relat de ciència-ficció”, coincidint amb el tema triat aquest any en la commemoració del Dia del Llibre al campus.

“Festival of Cultures”, dijous, 11 de maig, de 12.30 a 15.00 hores, en les instal·lacions del Campus de Gandia.

(01/05/2023)