Beca Alumni UPV Non Stop

Dirigida a estudiants de primer curs amb excel·lent expedient acadèmic i recursos limitats

INECO, empresa espanyola referent en enginyeria i consultoria de transports, col·labora amb les Beques Alumni UPV Non Stop per a alumnat de la Universitat Politècnica de València amb una beca de 3.000 euros.

L'objecte de la convocatòria és la concessió d'una beca destinada a estudiants de primer de grau que acrediten el compliment dels requisits estipulats en les bases. Aquestes beques tenen la finalitat de fomentar que estudiants amb bon expedient acadèmic i escassos recursos econòmics puguen realitzar els estudis a la UPV.

Les ajudes es renovaran cada curs acadèmic de grau o doble grau pel mateix import, sempre que es complisquen els requisits següents: que la persona beneficiària tinga, almenys, el 75% dels crèdits aprovats, i que persistisca una necessitat econòmica de la unitat familiar que justifique la renovació de la beca (caldrà presentar la documentació necessària).

La sol·licitud i la resta de documentació indicada anteriorment s’entreguen preferentment per registre electrònic de la UPV, amb destinació al Vicerectorat d'Art, Ciència, Tecnologia i Societat.

La data límit de sol·licitud és l’11 de maig.
(01/05/2023)