Per la igualtat

Les cinc universitats públiques valencianes han constituït la Xarxa d'Universitats Públiques Valencianes per la Igualtat i les Diversitats

Les cinc universitats públiques valencianes han constituït la Xarxa d’Universitats Públiques Valencianes per la Igualtat i les Diversitats per a potenciar a la universitat com un entorn que promoga i servisca d'exemple en l'aplicació de polítiques inclusives i d'igualtat.

Resultat del treball conjunt dels vicerectorats competents en la matèria pròpia de la xarxa, l'impuls i la representació de la UPV són desenvolupats per la vicerectora Salomé Cuesta Valera.

Entre els seus objectius de la Xarxa estan la identificació de temes d'interès comú per a la investigació i transferència del coneixement, afavorir l'intercanvi d'experiències i bones pràctiques en matèria d'igualtat i diversitat, així com consensuar línies estratègiques que pogueren ser d'interès comú per al desenvolupament normatiu de les polítiques d'igualtat i diversitat de les universitats públiques valencianes.

Els àmbits d'actuació de la Xarxa seran:

• Igualtat efectiva entre dones i homes.
  • Diversitat funcional / discapacitat.
  • Diversitat sexoafectiva i identitats diverses.
  • Diversitat cultural i les seues manifestacions, diversitat de procedència o origen diferenciat de la majoria hegemònica.
  • Diversitat d'edat i familiar.
  • Altres àmbits d'actuació que el Consell de la Xarxa acorde.

Pots consultar el document en l'arxiu adjunt i en l'espai del Vicerectorat d'Art, Ciència, Tecnologia i Societat en el repositori RiuNet.

(01/05/2023)