Fōrum d'Ocupaciķ

Espai de trobada entre estudiants, professionals i empreses

El Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) tornarà a acollir una nova edició del Fòrum d'Ocupació. Aquesta trobada, que se celebrarà el 27 d'abril juntament amb el fòrum empresarial de Safor Conecta, té com a objecte posar en contacte estudiants amb entitats que estan buscant perfils determinats per a incorporar-los a la seua companyia.

Per aquesta raó, desenes d'empreses interessades a comptar amb les i els millors professionals i connectar amb el talent universitari es donaran cita al campus universitari de Gandia.

El fòrum estarà obert a tot el públic, tant a estudiants que busquen oportunitats de pràctiques o una primera ocupació com a titulades i titulats que busquen millorar la seua situació professional.

Participa en les activitats del Fòrum d’Ocupació del Campus de Gandia

Amb motiu de la celebració del Fòrum d'Ocupació, s'han organitzat diverses activitats. Entre elles, un laboratori d'entrevistes. Es tracta “d’una experiència on se simula una entrevista de treball en la qual experts de recursos humans de les empreses col·laboradores ajudaran les/els estudiants a simular una entrevista real de treball o de practiques”. Les entrevistes es gravaran i en els dies posteriors es remetrà a cada participant una còpia de l'enregistrament amb els comentaris sobre els punts forts i febles observats.

A més, la trobada disposarà d'un espai destinat a la revisió del currículum.

Totes les activitats programades, així com la informació sobre les empreses i entitats participants, podeu consultar-les en aquest enllaç.

(25/04/2023)