Ajudes per a estudis universitaris

Del Ministeri d'Educació i Formació Professional per al curs 2023-2024

Des del 27 de març es poden sol·licitar les beques de caràcter general per al curs acadèmic 2023-2024 per a estudiants que cursen estudis postobligatoris.

El termini per a sol·licitar aquestes ajudes del Ministeri d'Educació i Formació Professional està obert fins al 17 de maig del 2023.

Has de sol·licitar la beca ara, encara que no sàpigues segur quins estudis realitzaràs el pròxim curs 2023/2024; fins i tot si no saps si estudiaràs, ja que després no es concediran nous terminis. Posteriorment, al mes de setembre, podràs corregir aquesta informació entrant de nou en la sol·licitud.

En la primera fase es comprovarà únicament si reuneixes els requisits de tipus general i econòmics. Una vegada fetes les comprovacions, rebràs una notificació informant-te dels resultats obtinguts, i de si reuneixes els requisits econòmics.

Al setembre s'obrirà un nou termini, només per a modificar algunes dades de la sol·licitud de beca o presentar al·legacions, per a qui no reunisca els requisits econòmics.

Finalitzada aquesta segona fase, es comprovarà el compliment dels requisits acadèmics i específics que es requereixen per a obtenir alguns components de les beques, i serà llavors quan es concediran, assignant les quanties que corresponguen.

Tota la informació sobre les beques i ajudes a l'estudi per al curs 2023-2024 està disponible en la web de beques del Govern, i també la pots consultar en la web del Servei d'Alumnat de la UPV.

(27/03/2023)