La importāncia de protegir els oceans

Estudiants del projecte Erasmus+ K220 Plastic Ocean visiten el Campus de Gandia

Estudiants del projecte Erasmus+ K220 Plastic Ocean de l'Institut Jaume II el Just de Tavernes de la Valldigna, juntament amb els seus companys de projecte procedents de Dinamarca, Grècia i la Polinèsia Francesa, han visitat les instal·lacions del Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV).

En aquesta trobada, l'alumnat del projecte va tindre l'oportunitat de conéixer de primera mà els treballs que duen a terme Eduardo Belda i Miguel Rodilla, investigadors del centre universitari.

Belda va presentar la investigació que coordina de seguiment de tortugues i balenes. Per part seua, Rodilla va parlar sobre la contaminació dels oceans per plàstics i el seu impacte en la fauna marina.

Erasmus+ K220 Plastic Ocean

El projecte Erasmus+ K220 Plastic Ocean té com a objectiu conscienciar els/les joves de la importància de vetlar pel medi ambient i reduir l'impacte de la contaminació marina.

Per això, la visita al Campus de Gandia, com han assenyalat des de l'institut, “ha sigut una experiència enriquidora i una gran oportunitat perquè els i les estudiants del projecte s'involucren en la lluita contra la contaminació i aprenguen a cuidar el nostre planeta”.

(01/03/2023)