Nova ediciķ del Māster WAVES

Màster Erasmus Mundus en Ones, Acústica, Vibracions, Enginyeria i So

El soroll urbà, l'aïllament acústic, el control estructural, el monitoratge de salut… són temes que representen el mercat de l'acústica i les activitats d'investigació en aquest camp.

Amb la finalitat de dotar l'alumnat de coneixements per a poder dissenyar, caracteritzar i modelar sistemes i dispositius acústics es va posar en marxa el Màster Universitari Erasmus Mundus en Ones, Acústica, Vibracions, Enginyeria i So, el Màster WAVES (acrònim d'ones, acústica, vibracions, enginyeria i so, en anglés).

Impulsat per quatre universitats (Aix-Marseille University, Ècole Centrale Marseille, Univerdade de Coïmbra i Universitat Politècnica de València), aquest màster compta amb el suport del programa Erasmus Mundus. De dos anys de duració, presencial i docència en anglés, el Màster WAVES està dissenyat en tres semestres acadèmics (a cursar en cadascuna de les quatre institucions universitàries, en el cas de la UPV, al Campus de Gandia) i un semestre dedicat als treballs de laboratori i investigació amb la finalitat de presentar la tesi de màster.

Prova de la bona acollida entre universitaris i professionals de tot el món és el nombre de sol·licituds rebudes, que enguany s'ha duplicat. “El primer any vam rebre 82 sol·licituds i aquest n’hem rebut 199”, ha apuntat el professor Javier Redondo, coordinador local del màster.

El perfil d'estudiant del Màster WAVES abasta des de persones recentment graduades a personal amb experiència en el sector. I és que, aquest màster està dirigit tant a graduades/graduats com a professionals. Com ha indicat Redondo, “hem tingut estudiants que s'havien graduat recentment, però també persones que fa anys que treballen en empreses del sector”.

Durant aquest semestre, tretze estudiants procedents d'Alemanya, el Brasil, els Estats Units, França, Grècia, l'Índia, Jordània, Lituània, el Pakistan, Ucraïna, Taiwan i Tunísia cursen el Màster WAVES al Campus de Gandia.

Per a més informació sobre el Màster WAVES, consulteu aquest enllaç

(01/03/2023)