TEDxUPValčncia

Aminata Soucko, Nuria Lloret i José Capmany, entre les persones protagonistes de la 6a edició

TEDxUPValència, el programa de conferències de tecnologia, entreteniment i disseny (TED), que té per objecte la difusió d'idees de qualsevol àmbit per a la millora del futur, celebra la sisena edició el divendres 3 de març, amb la presència de destacades i destacats ponents.

Aminata Soucko va nàixer a Mali i és la presidenta de la Red Aminata. Des de l'associació, treballa perquè es reconega la necessitat de proporcionar informació i ajuda per a la salut psicològica i física a les dones que pateixen mutilació genital femenina.

Juan Molpeceres és advocat i criminòleg, dedicat al dret penal i penitenciari. Presideix l'associació d'utilitat pública Casal de la Pau, dedicada a la reinserció de persones que ixen de presó sense suport familiar ni recursos econòmics.

Talent UPV

José Capmany és catedràtic del Departament de Comunicacions. És Premi Jaume I de Noves Tecnologies i actualment dirigeix el Photonics Research Labs de l'institut iTEAM.

Antonio García Martínez és catedràtic del Departament de Màquines i Motors Tèrmics de la UPV i el representant espanyol a l'Agència Internacional d'Energia (IEA) en l'àmbit de les aplicacions tecnològiques de combustió.

Núria Lloret és catedràtica d'Administració Electrònica, i en l'actualitat és subdirectora de l'Institut de Disseny i Fabricació de la UPV i directora de Relacions Institucionals de l'Associació IDF.

Juan Antonio Monsoriu és catedràtic de Física Aplicada i director de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny des del 2018. El seu camp de recerca se centra en les aplicacions de l'Òptica Difractiva.

Sara Perales és doctora en Enginyeria de Camins, Canals i Ports per la UPV. És la consellera delegada de Green Blue Management SL, empresa consultora pertanyent al Grup TYPSA, especialitzada en sistemes urbans de drenatge sostenible (SUDS).

Carmen Pérez-Sabater, professora del Departament de Lingüística Aplicada de la UPV, és la investigadora principal del projecte Ciberassetjament sexual a menors: perfils lingüístics per al desenvolupament d'eines digitals forenses per a prevenció, detecció i priorització a Espanya.

Israel Quintanilla és professor de la UPV i director de la Comissió de Sistemes d'Aeronaus no Tripulades (COSIDANT). Entre altres, és el representant de la UPV a l’European Network of U-space Stakeholders.

Venda d'entrades

Les entrades per a assistir a l'esdeveniment tenen un cost de 22 euros per a estudiants de la UPV i Alumni UPV Plus, i de 25 euros per al públic general.

A més, l'esdeveniment es retransmetrà per reproducció en continu de manera gratuïta al Campus de Gandia, de 16.00 a 21.00 hores, des de la sala de conferències 1 i 4.

(24/02/2023)