Beques de la GVA

Fins a l'1 de febrer del 2023 estarà obert el termini per a sol·licitar les beques per a la realització d'estudis universitaris

La Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) la resolució per la qual es convoquen beques per a la realització d'estudis universitaris -exempció de taxes- durant el curs acadèmic 2022-2023 en les universitats que integren el Sistema Universitari Valencià.

Les persones beneficiàries són estudiantat matriculat, durant el curs acadèmic 2022-2023, en les universitats que integren el Sistema Universitari Valencià, així com en els seus centres adscrits.

Exempció del pagament de les taxes

Per a l’alumnat de les universitats públiques, la beca suposa l’exempció del pagament de les taxes dels crèdits de què s'han matriculat.

La beca només cobreix els crèdits de què s’ha matriculat l'estudiant en primera o segona matrícula, i no formen part de la beca de matrícula els crèdits que excedisquen del mínim necessari per a obtenir la titulació.

Fins a l’1 de febrer

El termini per a sol·licitar les beques acaba l’1 de febrer. La tramitació i presentació de la sol·licitud es realitzarà únicament per mitjans electrònics en la plataforma de tramitació de la GVA

(01/01/2023)