Curs intensiu d'espanyol

Dirigit a l'alumnat d'intercanvi que es prepara per a cursar el segon quadrimestre en la UPV

A punt d'iniciar-se el segon quadrimestre, estudiants d'intercanvi de la Universitat Politècnica de València (UPV) participen en l’Intensive Spanish language course que s'imparteix al Campus de Gandia.

“Teníem previst quatre grups, però finalment són cinc perquè hi ha més demanda de l'esperada”, ha assenyalat Michaela Muszynski, directora de l'Oficina Internacional del Campus de Gandia.

En total, 80 estudiants procedents d'Alemanya (35), Àustria (1), el Brasil (1), els Estats Units (5), Finlàndia (5), França (4), Haití (1), Lituània (2), Noruega (8), República Txeca (2) i Suècia (16) que cursaran el segon quadrimestre del curs 2022-2023 en una de les escoles o facultats de la UPV.

“Fa temps que estan preparant-se perquè estudiaran en espanyol les seues respectives carreres universitàries i estan altament motivats”, ha indicat Muszynski.

Actualitzar i millorar el nivell de l'idioma

De 40 hores de duració, aquest curs -Intensive Spanish language course- brinda a l'alumnat d'intercanvi l'oportunitat de practicar l'espanyol d'una forma amena a fi d'actualitzar o millorar el seu nivell de l'idioma.

“El curs s'ajusta als nivells A1, A2, B1.1, B1.2 i B2” i als objectius d'aprenentatge. Per a això, durant el primer dia, el professorat avalua el nivell d'espanyol de l'alumnat.

“Hem concentrat el curs en 10 dies, del 23 de gener a l'1 de febrer”, ha explicat la directora de l'Oficina Internacional del Campus de Gandia, “amb 5 hores al dia, de 08.30 a 14.00 hores”.

A més de les classes teòriques a l'aula, s'han planejat diverses activitats (culturals, esportives, gastronòmiques…) per a ajudar l'estudiantat a practicar l'espanyol en un entorn més distés.

Cursos d'espanyol al Campus de Gandia

Els cursos intensius d'espanyol se celebren al Campus de Gandia de la UPV abans de cada semestre del curs acadèmic: a la fi del mes d'agost i a la fi del mes de gener. Es tracta d'una iniciativa que es va posar en marxa fa 20 anys, i sempre ha comptat amb molt bon acolliment.

Tant els cursos intensius com els que s'imparteixen al llarg del curs acadèmic tenen la mateixa finalitat: facilitar la integració de l'estudiantat d'intercanvi en les diferents escoles i facultats de la UPV on cursarà o cursa els seus estudis universitaris reglats.

Més informació, Oficina Internacional Campus de Gandia.

(23/01/2023)