Participa en l'enquesta d'inserciķ laboral

Dirigida a titulades i titulats en Ciències Ambientals

Amb la finalitat d'analitzar la capacitat d'integració laboral de les persones titulades, s'ha posat en marxa una nova edició de l'Enquesta d'inserció laboral dirigida a graduades i graduats en Ciències Ambientals.

Aquest estudi, que duu a terme l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU) des del 2001 i que es realitza cada tres anys, compta com a novetat amb la participació conjunta de l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva (AVAP) i l'Agència de Qualitat i Prospectiva Universitària d'Aragó (ACPUA).

Anàlisi de l'índex d'ocupabilitat

Cal destacar que, l'enquesta d'AQU Catalunya constitueix una de les referències més fiables per a analitzar la capacitat d'integració laboral de titulats i titulades i, per tant, permet conéixer les tendències i necessitats del món professional. A més, amb la integració de l’AVAP i l’ACPUA, el treball es convertirà en un estudi interterritorial pioner a Espanya.

L'enquesta pregunta per aspectes com ara l'ocupació (ocupació/atur, temps per a trobar el primer treball, vies per a la inserció laboral, àmbit laboral, branques d'ocupació, etc.), la qualitat de l'ocupació (si es treballa del que es va estudiar, funcions exercides, estabilitat contractual, guanys anuals, satisfacció amb el treball, etc.) i la satisfacció amb els estudis realitzats (competències adquirides, utilitat en el lloc de treball, intenció de cursar una altra carrera, etc.).

Més de 725 persones titulades durant els anys 2019 i 2020 en el grau de Ciències Ambientals de les universitats d'Aragó, Catalunya i la Comunitat Valenciana, seran enquestades per a conéixer la seua inserció laboral i així poder millorar els plans d'estudis oferits.

Si formes part de la promoció objecte d'estudi, rebràs un correu electrònic amb l'enllaç a l'enquesta.

(01/01/2023)