Alumnat extraordinari

Premiats els millors expedients i les millors notes d'admissió del Campus de Gandia

Els millors expedients i les millors notes d'accés dels dos últims anys de la Universitat Politècnica de València (UPV) van ser reconeguts en el tradicional acte de lliurament de premis a l'alumnat dels tres campus -Alcoi, Gandia i Vera- d'aquesta institució universitària.

En total, 136 expedients brillants es van reunir per a celebrar l'excel·lència universitària, el rendiment i la tenacitat que suposa per a cadascuna de les persones premiades el seu pas per les aules de la UPV.

En el transcurs d'aquest esdeveniment -que va tindre lloc el passat 16 de desembre a València- es van distingir els millors expedients del curs 2020-2021. També, a l'alumnat amb millor nota d'admissió en l'accés a la Universitat en el curs 2021-2022.

Els noms propis de l'excel·lència al Campus de Gandia

Trinidad Valls Sansaloni (primer curs Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació, So i Imatge), Rubén Pardo Casanova (segon curs Grau en Tecnologies Interactives), Josep Collado Landete (segon curs Grau en Ciències Ambientals) i Laura Melero Garrigós (tercer curs Grau en Tecnologies Interactives) són les i els quatre estudiants del Campus de Gandia guardonats amb els premis que ha atorgat la UPV.

15 anys reconeixent l'excel·lència

Els premis a estudiants amb millors expedients en la UPV es van instaurar en el curs 2007-2008. Amb aquests premis es reconeix l'alumnat amb les millors notes d'accés a la universitat, els expedients més destacats en estudis de grau i les persones titulades amb les millors qualificacions.

(20/12/2022)