Un joguet, un somriure

Campanya de recollida de joguets, del 12 al 14 de desembre

Com cada any per aquestes dates, la Universitat Politècnica de València (UPV) -a través de l'Àrea d'Acció Social- posa en marxa la campanya de recollida de joguets: “Un joguet, un somriure”.

Amb aquesta iniciativa, des de la UPV es fa una crida a la generositat i participació de tota la comunitat universitària -estudiants i personal- perquè les xiquetes i els xiquets més desfavorits puguen tindre un regal en Nadal.

Els joguets donats, que han d'entregar-se en bon estat, seran destinats a les fundacions i les ONG amb les quals la UPV manté acords de col·laboració.

“Un joguet, un somriure”. Campanya de recollida de joguets de la UPV. Del 12 al 14 de desembre. Punt de recollida al Campus de Gandia, hall d'Informació (planta baixa, edifici A).

(09/12/2022)