Concurs fotogrāfic

Organitzat per la Societat Espanyola de la Ciència del Sòl

Si estudies al Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) i t'agrada la fotografia, participa en el concurs organitzat per la Societat Espanyola de la Ciència del Sòl (SECS).

Al certamen has de presentar imatges relacionades amb la ciència del sòl, els problemes mediambientals i les antigues estructures agràries.

Les fotografies han de ser enviades per correu electrònic a edafoeduca@upv.es, abans del 20 de desembre. El missatge ha d’incloure: títol de la instantània, lloc en el qual s'ha realitzat i escola a la qual pertany l'autora o l'autor de la fotografia.

La persona guanyadora rebrà un diploma acreditatiu de la SECS.

La ciència del sòl

La Societat Espanyola de la Ciència del Sòl (SECS) és una entitat científica sense ànim de lucre, fundada en 1947 en el Consell Superior d'Investigacions Científiques (CSIC). Els seus principals objectius són:

• Promoure l'estudi, el coneixement, la investigació i la protecció del sòl.

• Difondre el paper que juga el sòl en la societat

• Preservar el coneixement adquirit sobre el sòl, la seua gestió i utilització.

Des de la SECS s'organitzen diverses activitats: congressos, concursos… amb la finalitat de donar a conéixer el paper essencial dels sòls per a la vida i conscienciar que el sòl és un recurs natural no renovable que està sotmés a una pressió cada vegada major.

Per això, és necessari protegir-lo i per a fer-ho és essencial difondre el coneixement de la ciència del sòl, així com conscienciar de la importància de conservar, protegir i recuperar els sòls degradats.

Més informació sobre la Societat Espanyola de la Ciència del Sòl en la seua pàgina web.

(01/12/2022)