Convocatōria Erasmus+ 2023-2024

El termini de presentació de sol·licituds romandrà obert fins al 30 de novembre de 2022

Si estàs pensant de continuar els teus estudis universitaris a l'estranger el pròxim curs acadèmic, consulta la convocatòria Erasmus+ 2023-2024 dirigida a l'alumnat del Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV).

La present convocatòria està destinada a seleccionar aquelles persones que realitzaran una estada amb finalitats d'estudis en el marc del programa Erasmus+ durant el curs acadèmic 2023-2024.

Les estades estan basades en els acords bilaterals signats entre la UPV i les universitats sòcies europees que tenen concedida una Carta Erasmus d'Educació Superior (TIRE).

Cada estada tindrà una durada mínima de dos mesos i màxima de dotze.

En la pàgina web de l'Oficina Internacional del Campus de Gandia tens tota la informació. Consulta-hi els objectius, les condicions i els requisits del programa per a optar a una de les estades. I, recorda completar i registrar la sol·licitud des de la teua Intranet.

El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 30 de novembre de 2022.

(10/11/2022)