Espectacle d'improvisaciķ

Polimono, grup de teatre i improvisació escènica, presenta el seu primer espectacle del curs

L'Aula Magna del Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) serà de nou l'escenari triat per a la presentació de l'espectacle d'improvisació que ha preparat Polimono Teatre EPSG.

Com han avançat Cristina Chardí i Joshua Cabo, coordinadors del grup de teatre i improvisació escènica, “el del dia 14 de novembre serà el primer dels tres xous d'improvisació que Polimono ha programat per a aquest curs acadèmic 2022-2023”.

Polimono, grup de teatre i improvisació escènica

Polimono és un grup integrat en el programa Generació Espontània de la UPV. Està format per “estudiants que busquen desenvolupar el seu talent artístic i cultural mitjançant l'expressió dramàtica i escènica”, han subratllat Chardí i Cabo. Per a això, durant el curs “es treballa per a desenvolupar aquest talent, a través dels assajos i les mostres realitzades. Ho fem de manera cohesionada, a manera de laboratori teatral, on cada estudiant pot experimentar i aportar els seus coneixements i habilitats, intentant enriquir-nos unes persones d'unes altres”.

Així que, amb aquest propòsit, Polimono vol oferir una improvisació amena, que faça que el públic gaudisca. L'esdeveniment està obert a tot el públic, “alumnat i personal del Campus de Gandia. També, a tota aquella persona que vulga passar una bona estona”.

Per a més informació, segueix Polimono en Instagram (@polimono.epsg) o escriu un missatge a la següent adreça electrònica: polimono.epsg@gmail.com

Recorda, espectacle d'improvisació escènica a càrrec de Polimono, dilluns, 14 de novembre, a les 18.30 hores, a l'Aula Magna del Campus de Gandia.

(11/11/2022)