“Be water my friend, perō sense malbaratar-la”

Setmana del Medi Ambient en la UPV, del 14 al 18 de novembre

Del 14 al 18 de novembre, la Universitat Politècnica de València (UPV) celebra la Setmana del Medi Ambient. Enguany, sota el lema "Be water my friend, però sense malbaratar-la". I, com en edicions anteriors, amb un mateix propòsit: conscienciar la comunitat universitària sobre la importància de garantir una protecció duradora del planeta i els seus recursos naturals.

La campanya de 2022 persegueix quatre objectius concrets: promoure la importància de l'aigua com a recurs no renovable; sensibilitzar sobre el bon ús de l'aigua; informar sobre les bones pràctiques ambientals per a estalviar aigua dutes a terme per la UPV i fomentar la participació de la comunitat universitària, establint propostes per a una bona utilització de l'aigua en la Universitat.

Activitats al Campus de Gandia

Per aquesta raó, la Unitat de Medi Ambient (UMA) de la UPV ha programat diverses activitats. Al Campus de Gandia, el divendres, 18 de novembre, comptarà amb un estand informatiu situat en l'Àgora, en horari d'11.00 a 14.00 hores, i obsequiarà a les persones que hagen participat en l'enquesta (que trobaràs en la teua Intranet).

Aquestes accions també es duran a terme en els altres dos campus de la UPV. A més, la campanya inclou una exposició que podrà veure's en Vera i el lliurament del “Reconeixement ambiental”. Implantat l'any 2012, té l'objecte de reconéixer públicament l'esforç realitzat per les persones que formen part de la comunitat universitària. Enguany el servei de la UPV reconegut és Esports i ICITECH Daniel Tasquer Val, com a interlocutor ambiental.

Recorda, “Be water my friend, però sense malbaratar-la”, Setmana del Medi Ambient en la UPV, del 14 al 18 de novembre.

(01/11/2022)