T'agrada la poesia?

Participa amb un poema en l'activitat que ha organitzat Biblioclub EPSG

Si t'agrada la poesia, escriu un poema i participa en l'activitat que ha organitzat Biblioclub EPSG

Oberta a tota la comunitat universitària del Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València, l'acció consisteix a presentar un poema en format PDF, amb una extensió mínima de 8 versos i 32 com a extensió màxima.

Només es permetrà un poema per persona i qui el signe ha de ser l'autora/l'autor d'aquest.

El termini de presentació de poemes estarà obert fins al 17 de novembre.

Un jurat, integrat per persones externes, serà l'encarregat de valorar les obres rebudes i triar els tres millors poemes, que es donaran a conèixer el 22 de novembre.

Per a més informació, segueix a Biblioclub EPSG en Instagram (@biblioclubepsg) o escriu un missatge al seu correu electrònic (epsgbiblioclub@gmail.com).

Biblioclub EPSG

Biblioclub EPSG va començar l'any 2021 a fi de fomentar la lectura entre la comunitat universitària. Però, com ha indicat l’actual coordinadora del grup, Valeria Orsillo Di Gennaro, “una lectura crítica i enriquidora”. A més, promou l'escriptura de relats i per a això “organitzem concursos i activitats recreatives, a més del debat que es genera en les nostres reunions”.

Així mateix, Biblioclub EPSG forma part de Generació Espontània de la UPV; el programa d'emprenedoria i innovació de la UPV creat en 2014 amb la finalitat de donar suport a la realització d'activitats extracurriculars del seu alumnat, contribuint al desenvolupament formatiu de l'estudiant i a la seua adquisició de competències transversals. Aquesta iniciativa depén del Vicerectorat d'Estudiants i Emprenedoria de la UPV; al Campus de Gandia, de la Subdirecció d'Alumnat i Innovació Educativa.

Practica la teua escriptura amb Biblioclub EPSG i participa en l'activitat que ha preparat escrivint un poema!

(01/11/2022)