Generaciķ Espontānia

Si eres estudiant del Campus de Gandia, uneix-te al programa Generació Espontània

Eres estudiant del Campus de Gandia? Tens ganes de formar part d'un grup de persones apassionades pel cinema, la fotografia, la lectura, el teatre…? Vols guanyar experiència i involucrar-te en alguna cosa més enllà de les classes acadèmiques? Llavors, el programa Generació Espontània és per a tu!

Programa Generació Espontània UPV

Generació Espontània és una llançadora per a aquelles iniciatives que provenen enterament de l'alumnat de la Universitat Politècnica de València (UPV). Aquest programa d'emprenedoria i innovació, creat l’any 2014, té la finalitat de donar suport a la realització d'activitats extracurriculars, contribuint al desenvolupament formatiu de l'estudiant i a l’adquisició de competències transversals.

En l'actualitat, prop de 70 equips i més de 2000 estudiants formen part de Generació Espontània UPV. El programa depén del Vicerectorat d'Estudiants i Emprenedoria de la UPV; al Campus de Gandia, de la Subdirecció d'Alumnat i Innovació Educativa.

Fer realitat un somni

Organitzats en grups, els equips disposen del suport de la comunitat universitària per a fer realitat els seus somnis. A més, col·laboren entre ells, organitzen els seus propis esdeveniments i participen en competicions locals, nacionals i fins i tot internacionals.

Són equips de caràcter científic, cultural o tecnològic. Estan enfocats al disseny, a la pràctica esportiva, a desenvolupar el talent artístic mitjançant l'expressió escènica o a la promoció de comportaments sostenibles per a cuidar el medi ambient, per citar alguns exemples.

En definitiva, són grups orientats a aprendre i posar en pràctica els coneixements adquirits en les classes, i a desenvolupar i formar-se en aquella passió que uneix els seus integrants.

Generació Espontània al Campus de Gandia

Al Campus de Gandia són 11 els equips inclosos en el programa Generació Espontània: Espai Feminista EPSG, Biblioclub EPSG, Cineclub EPSG, Coro EPSG, Club de Muntanya, El Ático, eSports UPV EPSG, L’Hortet, LUX EPSG, Polímono i Vitus Dance EPSG.

En la Fira de Serveis -que el campus va celebrar el passat 22 de setembre- van participar en la trobada, presentant-se a la comunitat universitària i aconseguint que fora tot un èxit. A més, van “fer visible totes les associacions i activitats, perquè l'estudiant de nou ingrés poguera conèixer i integrar-se fàcilment en aquells grups on té major afinitat”, tal com ha afirmat la subdirectora d'Alumnat i Innovació Educativa, Eva Mestre.

Més informació sobre el programa Generació Espontània UPV, en aquest enllaç

(01/10/2022)