Canal de denúncies

La UPV ha habilitat la via per a denunciar qualsevol irregularitat que involucre la institució

La Universitat Politècnica de València (UPV) té actiu un Canal de Denúncies, a través del qual qualsevol persona pot denunciar els actes i accions que considere sospitoses de ser fraudulentes o irregulars, i que afecten la institució.

Així es va aprovar en el Consell de Govern de la UPV del passat 21 de juliol, a través de l'aprovació de la normativa reguladora del canal de denúncies.

Amb aquest nou instrument, la institució que presideix José E. Capilla pretén reforçar la lluita contra el frau en els seus múltiples fronts o manifestacions. Així, aquest canal s'estableix com una via directa per a la comunicació, per part de qualsevol persona, de sospites de frau o situacions irregulars que concernisquen amb la Universitat.

La normativa aprovada preveu que les dades de la persona denunciant –física o jurídica–- s'encripten amb la finalitat de preservar la confidencialitat.

De moment, aquesta eina està accessible en la pàgina web de la Secretaria General de la UPV.

(10/09/2022)