Jornada d'acollida, 19 de setembre

Dirigida a estudiants de màster del curs acadèmic 2022-2023

Si arribes enguany al Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) per a cursar un màster universitari (Màster Universitari en Avaluació i Seguiment Ambiental d'Ecosistemes Marins i Costaners, Màster Universitari en Comunicació Transmèdia, Màster Universitari en Enginyeria Acústica o Màster Universitari en Postproducció Digital), segur que voldràs saber de quins serveis disposes o com serà el teu dia a dia.

Jornada d'acollida, 19 de setembre, de 9.00 a 13.00 hores

Per aquesta raó, i per a respondre tots els dubtes que puguen sorgir-te, el Campus de Gandia ha organitzat la jornada d'acollida dirigida a l'alumnat de màster. La sessió tindrà lloc el dilluns, 19 de setembre, de 9.00 a 13.00 hores.

En aquest esdeveniment, que inclou diferents xarrades i tallers, et presentaran el pla d'estudis del màster que has triat. A més, rebràs informació bàsica institucional sobre el centre. També, sobre el funcionament dels diferents serveis dels quals disposa el Campus de Gandia (la biblioteca, l'Institut de Ciències de l'Educació, l'Oficina Internacional…).

L'activitat començarà a les nou del matí, però abans hauràs d'acudir al punt de trobada corresponent.

(16/09/2022)