Fira dels Serveis i Generaciķ Espontānia

Esports, cursos, pràctiques... Coneix totes les possibilitats que el campus ha preparat per al seu alumnat

Per a donar a conéixer tota l'oferta que el Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) posa a la disposició d'estudiants de grau, màster i doctorat, el dijous, 22 de setembre, la Fira dels Serveis.

“L'objectiu és donar a conéixer els serveis que existeixen al Campus de Gandia i als quals el seu alumnat pot accedir. Explicar-li de manera directa i senzilla com fer-ho”, ha subratllat la subdirectora d'Alumnat i Innovació Educativa, Eva Mestre.

Fira dels Serveis, 22 de setembre, de 12.30 a 14.00 hores

En la Fira dels Serveis l'estudiantat del Campus de Gandia podrà informar-se de les activitats, les beques, els tallers, els programes… que al llarg del curs acadèmic organitzen la Biblioteca, l'Institut de Ciències de l'Educació, el Servei de Promoció Lingüística i Cultural, el Servei d'Ocupació i Pràctiques, la Delegació d'Alumnes o Esports.

Per a això, els diferents serveis del Campus de Gandia de la UPV estaran atenent personalment totes les consultes, de 12.30 a 14.00 hores, en el Hall d'Exposicions, en la planta baixa de l'edifici G.

Presentació del Programa Generació Espontània

A més, es presentarà Generació Espontània. Un programa de la UPV que engloba més de 50 grups i que és “una llançadora per a iniciatives que provenen enterament d'estudiants”. Depén del Vicerectorat d'Estudiants i Emprenedoria, i al Campus de Gandia de la Subdirecció d'Alumnat i Innovació Docent. Ací compta amb més d'una dotzena d'equips relacionats amb la ciència, l'esport, la fotografia, el teatre o la tecnologia.

Competeixen a nivell local, nacional i internacional i participen en fires, concursos… desplegant en cada esdeveniment coneixements i habilitats, i obtenint grans èxits. D'aquesta manera, el programa de la UPV contribueix a la formació integral de l'estudiant, facilitant-li l'adquisició de competències transversals en contacte directe amb problemes reals.

Per això, el dia 22 també seran presents els grups de Generació Espontània del Campus de Gandia, per a “visibilitzar totes les associacions i activitats, perquè els estudiants de nou ingrés puguen integrar-se fàcilment en aquells grups on tinguen major afinitat”, ha apuntat Mestre.

Una iniciativa del PIAE+

La Fira dels Serveis és una iniciativa integrada en el PIAE+ (Pla Integral d'Acompanyament a l'Estudiant), un programa de la UPV per a ajudar i acompanyar a cada estudiant des del mateix moment de la seua matrícula -siga de grau, màster o doctorat- fins a la finalització dels estudis.

(15/09/2022)