Cursos d'anivellament

Comença l'experiència universitària reforçant els coneixements bàsics de les principals matèries

Amb la finalitat de potenciar els coneixements de l'alumnat en disciplines fonamentals per a l'estudi de qualsevol enginyeria -com ara les matemàtiques, la física i la química-, la UPV ofereix 17 cursos MOOC (Massive Online Open Courses) d'anivellament destinats, principalment, a l'estudiantat de nou ingrés.

Quatre cursos de bases matemàtiques: nombres i terminologia, derivades, integrals i àlgebra

L'oferta de MOOC d'anivellament inclou quatre cursos de bases matemàtiques, des d'un inicial sobre nombres i terminologia -en el qual es repassen els conceptes elementals de conjunts, la terminologia bàsica i les propietats fonamentals dels nombres (reals i complexos)-, fins a un altre sobre àlgebra, passant per dos més que amplien coneixements sobre derivades i integrals.

Introducció a la química per als qui no l'hagen cursada en batxillerat

Dins de la branca de la química, la UPV ofereix el curs Introducció a l'estructura de la matèria, pensat per a dotar de les nocions bàsiques les persones que no hagen cursat química en batxillerat.

Àcids i bases. Reaccions químiques i aplicacions; L'enllaç químic i les interaccions moleculars; Formulació i nomenclatura dels compostos químics; Reaccions químiques i càlculs estequiomètrics; Reaccions d'oxidació-reducció. Conceptes bàsics; Sals. Reaccions i aplicacions, i Reaccions redox en la indústria i la naturalesa són els altres cursos d'anivellament vinculats a aquesta branca de la ciència.

Cinc cursos de la branca de la física i l’enginyeria química

Fonaments de mecànica per a enginyeria; Fonaments d'electromagnetisme per a enginyeria; Fonaments d'oscil·lacions i ones per a Enginyeria; Primeres passes en Termodinàmica, i Teoria de circuits. Conceptes fonamentals en corrent continu completen l'oferta de MOOC en la branca de la física i l’enginyeria elèctrica.

(01/09/2022)