Treballa a la UPV

Per mitjà de la Fundació Servipoli pots accedir a llocs de treball, compatibles amb els estudis

Si vols compatibilitzar els estudis amb un treball, la manera més senzilla és no eixir del campus. Per a això, la Universitat Politècnica de València (UPV) compta amb la Fundació Servipoli.

Per a treballar a la Fundació és necessari ser alumne o alumna de la UPV en estudis de grau o màster, tindre aprovats almenys 60 crèdits d'una titulació de grau i, a més, haver aprovat almenys 30 crèdits en el curs anterior o en el curs en què la persona serà contractada. A partir d'aquest moment tindrà preferència la millor nota mitjana de l'expedient acadèmic.

Si vols trobar una ocupació a la UPV, has de registrar-te a la base de dades de la Fundació Servipoli i emplenar el currículum. Com més complet i actualitzat siga més informació tindran dels teus coneixements, habilitats i preferències per a treballar.

Podràs consultar les convocatòries publicades accedint a través de la web. A més, t'enviaran un correu electrònic informant-te d'aquelles convocatòries que més s'ajusten al teu perfil.

Perfil dels llocs de treball

La Fundació ofereix serveis en diferents àrees de la UPV: disseny gràfic, organització de jornades, congressos i seminaris, dinamització de xarxes socials, enregistrament i edició de material audiovisual, disseny de pàgines web, elaboració de continguts informatius per a l'actualització de pàgines web, etc.

A més, ofereix treballar en activitats més relacionades amb la vida universitària com és la recepció de visitants a les visites guiades i en les jornades de portes obertes, la col·locació de llibres a les prestatgeries de les biblioteques de la UPV, la promoció de programes internacionals, la passada d'enquestes o la promoció del valencià.

La contractació a la Fundació es realitza dins del marc de la legislació laboral vigent i té especial atenció al fet que el treball desenvolupat per l'alumnat siga compatible amb el progrés en els estudis. Per a això, limita la dedicació de les i els alumnes al treball en la Fundació Servipoli, en període lectiu, a seixanta hores mensuals.

(01/09/2022)