T'han admčs?

Consulta si t'han admès. I si la resposta és afirmativa, no oblides matricular-te

Els resultats de la preinscripció en els graus i dobles graus que s'imparteixen al Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV), pots consultar-los ací.

Si t’han admès, en l'enllaç accés a l'automatrícula, trobaràs la data i hora a la qual has de matricular-te. Recorda que la matrícula es realitza a través d'Internet i que és molt important dur-la a terme en l'horari assignat, ja que, en cas contrari, la plaça s'assignarà a un altre estudiant a través de les llistes d'espera.

Termini de reclamació

El termini de reclamació als resultats de la preinscripció començarà el dilluns, 18 de juliol i finalitzarà a les 14 hores del dimecres, 20 de juliol. La reclamació ha de realitzar-se a través del següent enllaç.

La resolució d'aquestes reclamacions es publicarà el divendres, 22 de juliol.

Termini de matrícula en graus i dobles graus

El termini ordinari de matrícula per a estudiants de grau de nou ingrés és del dimarts, 19 al dimecres, 20 de juliol de 2022, tots dos inclusivament. Les places de la UPV que s'hagen quedat vacants s'oferiran a les persones que estiguen en les llistes d'espera.

Si et matricules en una titulació i, posteriorment, t'admeten en un altre grau que siga de major interès per a tu, pots matricular-te en aquest últim i anul·lar així la matrícula anterior.

Aquest procediment és automàtic si els dos graus són de la UPV (l'aplicació d'automatrícula, quan et matricules del segon grau, et preguntarà si vols anul·lar la matrícula del primer). Però si els estudis són de diferents universitats, has de preguntar en el centre on t'hages matriculat primer com has de sol·licitar la baixa de la matrícula.

Què fer si estàs en llista d'espera?

Si no has sigut admès en la titulació desitjada, pots intentar accedir a ella a través de les llistes d'espera. En qualsevol cas, per a això, encara que aparegues en les llistes d'espera, és imprescindible que t'actives en la llista o llistes que siguen del teu interès.

És important remarcar que aquesta acció haurà de dur-la a terme el mateix estudiant, que té la possibilitat d'activar-se en tantes llistes com desitge.

Com activar-se en una llista d'espera?

L'opció d'activació en una llista d'espera estarà disponible en la mateixa pàgina en la qual consultareu els resultats de preinscripció. En concret, en l'apartat ‘Informació llistes d'espera’.

(11/07/2022)