Beques del Pla Linguae

Pots sol·licitar una ajuda per a la matrícula de l'examen CertAcles B2 d'anglès, francès o alemany

La Universitat Politècnica de València ha convocat 1.075 beques d'ajuda a la matrícula per a l'examen CertAcles B2 d’anglès, francès o alemany. La beca consisteix en un descompte en el preu de la matrícula i un curs de familiarització amb la prova de cinc hores de duració.

Per a beneficiar-se d'una d'aquestes beques, és necessari ser alumne o alumna de la UPV i complir un d'aquests requisits:
  • Haver superat una assignatura de nivell B2 a l'escola o facultat.
  • Haver acreditat el nivell de B2 en el grau a partir de qualsevol de les vies previstes en la normativa de la UPV.
  • Haver cursat un nivell B2 o superior al Centre de Llengües.
Les sol·licituds han de presentar-se abans del 15 de juliol a les oficines de Registre General de la UPV o telemàticament en el registre electrònic de l'Administració General de l'Estat.

(06/07/2022)