XXI Premis del Consell Social UPV

El Paranimf de la Universitat Politècnica de València (UPV) ha acollit la XXI edició dels Premis del Consell Social de la UPV. Aquests guardons reconeixen l'excel·lència acadèmica i emprenedora d’alumnat, personal docent i investigador de la Universitat, així com la implicació d'empreses i institucions amb l'entorn universitari.

Enguany l’edició ha estat marcada per la importància de reconèixer i premiar el talent jove. Per aquesta raó, 13 dels 33 reconeixements lliurats s'emmarcaven dins de la categoria de Millor Estudiant UPV, una categoria en la qual es recompensa la trajectòria i el talent acadèmic, però també l'actitud personal. Entre els estudiants premiats, Gonzalo Fructuoso Rodríguez, del Grau en Ciències Ambientals que s'imparteix al Campus de Gandia.

Guardons empresarials

Entre els guardonats, en l’àmbit empresarial es va destacar com a Millor Directiu a Francisco Gavilán, CEO de l'empresa tecnològica Grup Nunsys. També van resultar premiats amb el guardó Cooperació Universitat Societat: Ford España, pel seu compromís incondicional amb la formació pràctica dels estudiants de la UPV i el seu suport en matèria d'educació i ocupació i IFF-Benicarló, per la seua col·laboració en totes les activitats conduents a incrementar l'ocupabilitat dels estudiants.

El Premi Innovació en la Gestió va recaure en el programa de Generació Espontània de la UPV.

El Premi Càtedra Cultura Directiva i Empresarial en la categoria empres emergent, amb una dotació econòmica de 3.000 euros, va recaure en Kenko Imalytics. En la categoria Millor Projecte, el primer premi, dotat amb 2.000 euros, es va atorgar a Valenthia, mentre que Mola Oceans va rebre el segon premi dotat amb 1.000 euros.

Reconeixements universitaris

En l'àmbit universitari es va distingir a l'Institut Universitari de Tecnologies de la Informació i Comunicació ITACA amb el Premi a la investigació UPV, dirigit a reconèixer les iniciatives encaminades a l'ampliació del coneixement.

Així mateix, es va atorgar el guardó Càtedra d'empresa a la Càtedra de Canvi Climàtic, mentre que el Premi de Responsabilitat Social Corporativa va ser per a la Fundació Juntos por la Vida i el de Responsabilitat Social Universitària va ser per a American Space València, resultat de col·laboració entre l'ambaixada dels Estats Units i la UPV.

21 anys reconeixent el paper fonamental de les empreses

La presidenta del Consell Social de la UPV, Mónica Bragado, ha recordat que “des del Consell Social es pretén reconèixer la importància de la col·laboració entre universitats i empreses, els projectes d'innovació i el reconeixement a l'excel·lència dels alumnes i docents” i va destacar el paper fonamental de les empreses.

Consulta el llistat complet de premis, en aquest enllaç.

(06/07/2022)