Tercera convocatōria

Programa de suport a la docència per al professorat del campus universitari

“La bona docència és una empresa extraordinàriament complexa en la qual conflueixen gran nombre de factors interconnectats fins a configurar un sistema extremadament sensible. El desenvolupament com a docent és, per tant, un trajecte llarg, en el qual gran quantitat de coneixements, experiències i reflexions s'integren en criteris d'actuació flexibles i en evolució”.

Partint d'aquesta premissa, l'Institut de Ciències de l'Educació (ICE) de la Universitat Politècnica de València (UPV) ha programat diferents accions formatives que pretenen ajudar el professorat perquè “camine cap a una arquitectura de la formació que promoga el desenvolupament professional docent”, com s'indica en la pàgina web de l'ICE de la UPV.

Tercera convocatòria

Disseny i redacció de Projectes d'Innovació i Millora Educativa (PIME), Estructura pedagògica dels materials en línia: creació i organització de continguts amb l'editor de PoliformaT, Aprenentatge basat en projectes, Pòdcast educatiu: tècniques i eines, Redacció de resultats d'aprenentatge, Visualització de dades estadístiques… són alguns dels títols dels tallers que inclou la tercera convocatòria del Programa de Suport a la Docència per al Professorat de l'ICE.

Aquest pla de formació aborda diferents temàtiques pedagògiques i formatives, així com diversos formats (presencials, semipresencials o en línia), i es desenvoluparà entre setembre i desembre de 2022.

Preinscripció oberta des del 21 de juliol.

Per a més informació, consulta aquest enllaç.

(01/07/2022)