Summer school on loudspeakers: from small to big, del 20 al 22 de juny

Amb la participació de Mads J. Herring Jensen, expert en modelització

Del 20 al 22 de juny, el Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) acollirà, en format presencial, el curs Summer school on loudspeakers: from small to big. “Es tracta d'una de les activitats extracurriculars de l'Erasmus Mundus Joint Master Degree in Acoustics: WAVES, finançada per la Unió Europea, amb l'objectiu de formar  l'alumnat”, ha indicat el professor Javier Redondo, director del Màster WAVES.

Aquesta acció formativa, promoguda des del Campus de Gandia, està dirigida no sols a estudiants del Màster WAVES, també a professionals d'enginyeria, del so, de l'àudio i l'electroacústica, així com a experts en simulació numèrica.

A més, es compta amb “experts internacionals, especialitzats en electroacústica, que oferiran conferències en el marc del curs”, tal com ha indicat el responsable de l'activitat, el professor Rubén Picó.

Primera edició Summer school on loudspeakers: from small to big

La primera edició de la Summer school on loudspeakers: from small to big s'ha estructurat en quatre blocs: Introducció a la simulació d'altaveus amb COMSOL, Transductors, Radiació indirecta: botzines i guies d'ones i, finalment, Sistemes d'altaveus. Cadascun d'aquests blocs comptarà amb la seua respectiva part teòrica i pràctica.

Així que, en finalitzar el curs, l'alumnat serà capaç de dissenyar models de sistemes electroacústics: altaveus, caixes acústiques, microspeakers o botzines. Així mateix, podrà simular mitjançant el programari COMSOL Multiphysics el seu comportament elèctric, mecànic i acústic.

Per a més informació sobre el curs Summer school on loudspeakers: from small to big i inscripció, punxa ací.

Formació del més alt nivell en Enginyeria Acústica al Campus de Gandia

Cal recordar que, al Campus de Gandia de la UPV s'ha impartit el segon semestre del Màster WAVES (Acoustics, Vibrations, Engineering i Sound). Aquest és l'únic màster d'acústica europeu que compta amb el suport del programa Erasmus Mundus. Impulsat per quatre universitats (Aix-Marseille University, Ecole Centrale Marseille, Univerdade de Coïmbra i la Universitat Politècnica de València), la duració del programa és de dos anys. Totalment en anglés, està dissenyat en tres semestres acadèmics (a cursar en cadascuna de les quatre universitats associades) i un semestre (en una les entitats associades, científiques i industrials) dedicat als treballs de laboratori i investigació amb la finalitat de presentar la tesi de Màster.

La informació del Màster WAVES està disponible en aquest enllaç.

(17/06/2022)