Repte superat

La UPV reuneix 30.000 euros en favor d'estudiants procedents d'Ucraïna

La Universitat Politècnica de València (UPV) ha finalitzat amb èxit la seua primera campanya de micromecenatge i ha aconseguit recaptar els 30.000 euros que va proposar com a repte, destinats a estudiants procedents d'Ucraïna que no poden tornar al seu país per la guerra.

En total 432 persones, en la seua majoria integrants de la comunitat universitària de la UPV, han aportat 30.213 euros al micromecenatge, en el període de l'1 d'abril a l'1 de juny, en donacions de quantitats variades, des de 4 euros a més de 500 euros.

Es tracta de la primera campanya impulsada a través de la Unitat de Mecenatge de la UPV, preparada d'urgència per a respondre a les necessitats sobrevingudes després de la invasió russa d'Ucraïna.

La campanya de micromecenatge, llançada a través de la web ayudaucrania.upv.es, és una mostra més de la solidaritat de la UPV amb aquest país víctima de l'agressió. El suport de la UPV s'ha materialitzat en iniciatives com les Ajudes d'Acció Social per a estudiants d'Ucraïna; l’ampliació de beques Erasmus Plus CA 107 per a estudiants i professorat; l’acolliment familiar; el suport en els tràmits per a instal·lar-se a Espanya i continuar estudis en la UPV…

La Universitat Politècnica de València vol mostrar el seu agraïment a totes les persones que han col·laborat en aquesta iniciativa, l'ajuda de les quals permetrà facilitar uns recursos mínims a estudiants d'Ucraïna que cursen estudis en aquesta universitat.

(01/06/2022)