Resultats de les PAU

Consulta les notes de la convocatòria ordinària, a partir del 17 de juny

L'alumnat que ha realitzat les Proves d'Accés a la Universitat (PAU) en la convocatòria ordinària de juny de 2022 podrà consultar, a partir de les 13 hores del divendres, 17 de juny, els resultats obtinguts. Per a això, l'estudiant ha d'accedir al Portal de l'Alumnat amb el seu usuari i clau.

Quant a la convocatòria extraordinària de les proves, que tindrà lloc el dimarts 5, dimecres 6 i dijous 7 de juliol, segons l'horari establit, els resultats estaran llestos el dimarts 12 de juliol, a partir de les 17 hores. La mecànica per a accedir al portal és igual que en la convocatòria de juny.

A partir de l'endemà de la publicació dels resultats de les PAU, l'estudiant podrà imprimir la targeta amb els seus resultats des del Portal de l'Alumnat de les PAU. La validesa de la targeta queda revocada automàticament en el cas que l'estudiant demane la revisió (segona correcció) d'algun exercici.

Les revisions, de la convocatòria ordinària, poden sol·licitar-se des de les 8 hores del dilluns, 20 de juny, fins a les 14 hores del dimecres, 22 de juny, a través del Portal de l'Alumnat.

En la pàgina web de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital està disponible tota la informació relativa a les Proves d'Accés a la Universitat del curs 2021-2022.

(10/06/2022)