Universitat Sčnior

Reserva la teua plaça en la Universitat Sènior Campus de Gandia per al curs 2022-2023

Art i arqueologia clàssica; Conéixer el territori a través de rutes per les comarques valencianes; La música clàssica; L'origen de les coses; De la ràdio al pòdcast… aquestes són algunes de les assignatures que s'impartiran en el marc del programa Universitat Sènior durant el curs acadèmic 2022-2023.

Així que, davant l'èxit de la passada edició i l'interés per la nova proposta, el Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) ha posat en marxa la campanya “Reserva la teua plaça” en la Sènior.

Per a això, cal emplenar el formulari que inclou aquest enllaç.

Universitat Sènior Campus de Gandia

Cal recordar que, la Universitat Sènior és el programa de la UPV per a majors de 55 anys. Al Campus de Gandia, està en marxa des del curs 2017-2018, comptant des de llavors amb un gran acolliment.

El programa es dirigeix fonamentalment als qui no han tingut oportunitat de participar de la vida universitària. El seu caràcter és divulgatiu i cultural, de manera que es procura presentar un ampli mostrari de la cultura universitària en totes les seues facetes, sense oblidar els aspectes socials de l'entorn.

(01/06/2022)