PAU 2022, convocatōria ordināria

El Campus de Gandia torna a acollir les Proves d'Accés a la Universitat

El Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) torna a acollir les Proves d'Accés a la Universitat (PAU). Aquest 2022 la convocatòria ordinària de les PAU tindrà lloc el dimarts 7, el dimecres 8 i el dijous 9 de juny.

Distribució de tribunals al Campus de Gandia

Per a l'ocasió, s'han disposat 2 tribunals (9 i 10):
  • El tribunal número 9 acollirà l'alumnat del Col·legi Gregori Mayans i Ciscar (Gandia), Col·legi Las Colinas (Real de Gandia), Real Col·legi Escola Pia (Gandia), IES. Ausiàs March (Gandia), IES. María Enríquez (Gandia), IES. Montdúver (Xeraco), IES. Tirant lo Blanc (Gandia), IES. Vall de la Safor (Vilallonga) i l'IES. Veles e Vents (Grau de Gandia).
  • El tribunal número 10 englobarà  l'estudiantat del Col·legi Escolàpies (Gandia), Col·legi Los Naranjos (Gandia), Col·legi San José de la Montaña (Oliva), IES. Gabriel Ciscar (Oliva), IES. Gregori Maians (Oliva), IES. Jaume II el Just (Tavernes de la Valldigna), IES. Joan Fuster (Bellreguard) i l'IES. La Valldigna (Tavernes de la Valldigna).
(03/06/2022)