“El cor en línia”

Representació del musical a càrrec de Polímono Teatre, dijous, 26 de maig, a les 19.00 hores

L'Aula Magna del Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) acollirà aquest dijous, 26 de maig, la representació de “El cor en línia”, a càrrec de Polímono Teatre.

Es tracta d'una creació col·lectiva, inspirada en el musical de 1975 de Michael Bennet amb llibret de James Kirkwood i Nicholas Dante. La proposta combina històries pròpies, cançons de diferents musicals i cançons conegudes popularment, així com una picada d'ullet cap a la història dels musicals i el teatre. Amb aquest musical, i després de mesos preparant-se i assajant, Polímono Teatre tanca el seu curs teatral.

Polímono, teatre des del Campus de Gandia

Polímono Teatre, grup inclòs en el programa Generació Espontània de la UPV, està integrat per estudiants que busquen desenvolupar el seu talent artístic mitjançant l'expressió escènica. Es caracteritza per la improvisació, la representació escènica i, “per primera vegada, pel cant i el ball en el musical d'aquest dijous”, han declarat des del grup.

Polímono Teatre treballa de forma cohesionada, a manera de laboratori teatral. On cada estudiant pot experimentar i aportar els seus coneixements i habilitats.

Improvisacions, adaptacions escèniques i musicals

El mes de març passat, Polímono Teatre va sorprendre el públic amb un match d'improvisació. Un espectacle diferent de l'habitual en què, com es va apuntar en el seu moment, l'objectiu era oferir “una improvisació amena, amb la qual l'espectador gaudira amb l'esdeveniment, i per a això l'equip d'improvisadors de Polímono Teatre es va estar preparant durant mesos”.

Després d'aquest match d'improvisació, Polímono Teatre va tornar a pujar-se’n a l'escenari per a representar “Somni d'una nit d'estiu”, de William Shakespeare. En aquest cas, es tractava “d’una adaptació escènica d'Elena Galiano de la coneguda comèdia del dramaturg anglés”.

I aquesta setmana, Polímono Teatre repeteixen i volen tornar a sorprendre els seus seguidors i públic en general. En aquesta ocasió, amb la recreació del musical “El cor en línia”.

Recorda, aquest dijous, 26 de maig, a les 19.00 hores, a l'Aula Magna del Campus de Gandia.

La representació teatral està oberta a tot el públic -estudiants, docents, personal d'administració i serveis, així com a persones externes a la UPV-.

(24/05/2022)