Vols participar com a tutor/a d'estudiants de primer el prōxim curs?

Inscriu-te en el curs de formació per a alumnat i professorat

Ja està oberta la inscripció del curs de formació dirigit a l'alumnat i professorat del Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) que vulga participar com a tutor/a d'estudiants de nou ingrés el pròxim curs acadèmic 2022-2023.

Inscripció oberta fins al 5 de juliol

Escriu un correu electrònic a tutoritzacio@epsg.upv.es i inscriu-te en el curs Formació estudiant tutor o professor tutor, indicant el teu interés a participar com a tutor/a PIAE+.

Instruccions d'inscripció

1r. Entra i identifica't en la Intranet
2n. Accedeix al Portal de Formació Contínua i Permanent
3r. Selecciona l'oferta formativa de l'ICE (Institut de Ciències de l'Educació)
4t. Entra en l'oferta PIAE+ i cerca el curs Formació d'estudiant-tutor de primer de grau o Formació de professorat-tutor de primer de grau.

Inscrivint-te en aquest curs podràs ajudar els i les estudiants de nou ingrés, facilitar-los la seua integració al campus universitari i millorar-ne les oportunitats acadèmiques i personals.

(22/06/2022)