Ajudes d'acciķ social

Convocatòria dirigida a l’alumnat matriculat en el present curs acadèmic 2021-2022

Amb la finalitat de donar suport a l’alumnat de la Universitat Politècnica de València (UPV) que acredite una situació personal o familiar d'especial necessitat econòmica durant el present curs acadèmic, la UPV ha posat en marxa la convocatòria d'ajudes d'acció social. El termini de presentació de sol·licituds romandrà obert fins al 28 d'abril del 2022.

La convocatòria, que permet exempcions totals o parcials fins a un límit de 900 euros en taxes per serveis acadèmics corresponents a crèdits de primera o segona matrícula, està dirigida exclusivament a alumnat matriculat en estudis oficials impartits en la UPV, excepte els de doctorat.

Les persones sol·licitants que, complint els requisits de la convocatòria, no obtinguen beca per falta de crèdit passaran a formar part d’una llista d’espera.

La sol·licitud, via Intranet

La sol·licitud ha d'emplenar-se mitjançant el formulari accessible per via telemàtica, que es troba disponible en la informació personalitzada de l’alumnat (Intranet). Una vegada emplenada, i annexats els documents acreditatius pertinents, la sol·licitud s’ha d’enviar pel procediment telemàtic establit, quedant així presentada amb caràcter general.

El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 28 d’abril del 2022

(13/04/2022)