210.000 euros de finanįament

Si eres estudiant o personal de la UPV i t'agraden els reptes internacionals, apunta't a l'Enhance Challenge

Si eres estudiant, PAS, PDI o PI de la Universitat Politècnica de València (UPV) i t'agraden els desafiaments internacionals, inscriu-te abans del 28 d'abril en l'Enhance Challenge. Aquesta competició cerca solucions per a dos reptes concrets: com fomentar la diversitat i la inclusió de l’estudiantat amb menys oportunitats a la universitat i com impulsar l'ús de la intel·ligència artificial en l'administració universitària.

Si eres una persona inquieta i creativa, no ho dubtes. Hi ha 210 places disponibles per a aspirants de les set universitats sòcies de l'aliança Enhance. La mecànica del concurs és senzilla: cada persona s'inscriu en el formulari a títol individual i, el mateix dijous 28, en una sessió en línia, es formen els equips que, per definició, han de ser d'un màxim de set persones i han de contenir participants d’almenys dues universitats diferents.

Una competició en dues fases

Els dies 5 i 6 de maig tindrà lloc la fase 1 del concurs, que serà en línia i permetrà als equips interactuar i desenvolupar les seues idees. Les cinc millors propostes presentades de cada repte passaran a la final, que se celebrarà de manera presencial a València els dies 24 i 25 de maig, davant d’un jurat internacional.

I els tres guanyadors de cada repte en aquesta segona volta rebran un total de 35.000 € per equip per a portar a terme els seus projectes en un programa d’incubadora a la Universitat Noruega de Ciència i Tecnologia (NTNU) i la UPV.

Totes les persones participants, tant en la fase 1 com en la final, rebran formació específica i, a l’alumnat, se'ls atorgarà, a més, un certificat de 3,4 ETCS.

Aliança Enhance

L'aliança Enhance reuneix set universitats tecnològiques: la Universitat Tècnica de Berlín (TUB), com a coordinadora; la Universitat Tecnològica de Varsòvia (WUT); la Universitat Tècnica d’Aquisgrà (RWTH Aachen); la Universitat Noruega de Ciència i Tecnologia (NTNU); la Universitat Tecnològica de Chalmers (CHALMERS); el Politècnic de Milà (POLIMI), i la Universitat Politècnica de València (UPV).

A més del finançament d'Erasmus+, l'Enhance Challenge compta amb el patrocini de Sensedia API Management Platform, BRAVE M&T i la càtedra UPV de Bretxa Digital i Diversitat Funcional.

(13/04/2022)