Telecomunicacions per a la societat - Smart Cities

Sessió dirigida a estudiants, personal investigador i persones interessades en les TIC

Amb la finalitat de donar a conèixer els últims avanços que s'estan produint en l'àmbit de les telecomunicacions, el Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) ha organitzat la jornada “Telecomunicacions per a la societat - Smart Cities”

L'activitat, que compta amb el suport de la Càtedra Gandia Turisme Intel·ligent i el Col·legi Oficial/Associació Valenciana de Graduats i Enginyers Tècnics de Telecomunicació (COGITCV/AGITCV), tindrà lloc el 24 de març.

Representants de les administracions públiques, empreses del sector, professionals de les telecomunicacions i personal investigador i docent es donaran cita al campus universitari per a abordar el paper de la tecnologia a la ciutat del present i del futur.

Telecomunicacions per a la societat, reptes i obstacles

La ponència “Plans directors d'implantació Smart Cities per a municipis”, a càrrec del responsable regional de Consultoria Energètica i Smart Cities d'Eurocontrol, Javier Urbiola, obrirà el programa de la jornada. Seguidament es donarà pas a les quatre taules redones dissenyades per a l'ocasió. En què s'abordaran, entre altres temes, l'impacte de la cinquena generació (5G) en la societat; la importància del so en les nostres vides i el paper dels professionals de les telecomunicacions davant la revolució tecnològica de la societat actual. A més, durant la jornada es presentaran dues experiències d'emprenedoria: Conectadux i IonClinics and Deionic.

La sessió està dirigida a estudiants, personal d'administracions públiques i empreses, personal investigador i persones interessades en les tecnologies de la informació i la comunicació.

L'assistència a la jornada “Telecomunicacions per a la societat - Smart Cities”, que es desenvoluparà el 24 de març a la Sala de Conferències 1 i 4 del Campus de Gandia, és gratuïta i presencial.

(22/03/2022)