Subscriu-te a Telegram

La UPV ha posat en marxa un nou canal de comunicació dirigit a tota la comunitat universitària

La Universitat Politècnica de València (UPV), a través de l’Àrea de Comunicació, continua ampliant les vies de comunicació amb la comunitat universitària i posa en marxa un canal de Telegram.

L’objectiu d’aquest canal és oferir una via ràpida i eficaç de comunicació. Subscriu-t'hi si vols rebre tota mena d’informació sobre la vida universitària, la formació acadèmica, la recerca, l’oci i la cultura a la Universitat Politècnica de València.

Què trobaràs en Telegram?

Les publicacions del canal de Telegram UPV – Universitat Politècnica de València s'estructuren en cinc línies de contingut diferenciades per colors.

AldiaUPV (groc): tot el que té a veure amb la formació acadèmica oficial (dates d'inscripció i matrícula, beques, etc.)

MixUPV (blau): jornades, premis, actes acadèmics, notícies de la comunitat universitària...

VidaUPV (verd): cultura, esport i oci.

InfoUPV (roig): comunicats oficials i informació general sobre espais, serveis i processos.

InvestigaUPV (negre): publicacions, articles, notícies i projectes relacionats amb la R+D+I.

Com instal·lar l’aplicació

Si encara no tens instal·lada l’aplicació Telegram de missatgeria instantània, aquests són els enllaços:

Telegram per a Android

Telegram per a iOS

També pots descarregar-te la versió d’escriptori si vols utilitzar l’aplicació des de l’ordinador: Telegram desktop.

Com subscriure’t al canal UPV – Universitat Politècnica de València

Pots anar al canal directament amb el codi QR que apareix en aquesta notícia o fent clic en aquest enllaç. A la part inferior, has de clicar sobre el botó Afegeix-m’hi.

Si no vols perdre’t res, activa les notificacions: has d’anar al menú Configuració (a la part superior esquerra, on hi ha les tres ratlles) i entrar a So i notificacions. Has de tenir activades les notificacions dels canals.

Subscriu-t'hi!

(16/03/2022)