Trobada amb Alexis Apablaza-Campos

Les xarxes socials s'han convertit en eines indispensables de comunicació. Però quin impacte tenen en la societat?, quines regles defineixen la nova situació comunicativa generada amb la pandèmia?, en quina mesura influeix l'ús del vídeo en les mateixes plataformes?

Sobre l'impacte de les xarxes socials de vídeo i els nous entorns comunicatius en la societat digital ens parlarà Alexis Apablaza-Campos, professor de la Universitat d'Arts, Ciències i Comunicacions (UNIACC), en la sessió programada per Digital LAB.

La trobada, que tindrà lloc el dijous, 24 de febrer, de 16.00 a 17.00 hores, podrà seguir-se en directe en el següent enllaç.

Alexis Apablaza-Campos

Doctor en Comunicació, Alexis Apablaza-Campos és editor convidat de l'Observatori de Cibermitjans, consultor en Comunicació Digital i columnista.

En l'actualitat, es troba realitzant una estada d'investigació a Espanya i forma part del Comité Científic Internacional del I Congrés Internacional de Noves Narratives en la Societat Digital- Digit-ALL, que es durà a terme els dies 16 i 17 de juny al Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV).

Digital LAB

El Digital LAB és una proposta de la Comissió de Comunicació del Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art de la UPV. Són sessions de trobada que pretenen reunir membres de l'acadèmia, professionals i alumnat en un intent de crear sinergies, deixar fluir noves idees i fomentar relacions interpersonals. L'activitat va dirigida a estudiants i docents de Grau i Màster, professionals i públic en general.

Recorda, dijous, 24 de febrer, de 16.00 a 17.00 hores, “L'impacte de les xarxes socials de vídeo en pandèmia. Nous entorns comunicatius en la societat digital”, a càrrec del professor Alexis Apablaza-Campos.

(23/02/2022)